08.10.2020/19:47

Sprzedaż przekąsek na rynkach wschodzących będzie rosła cztery razy szybciej

W ciągu najbliższych pięciu lat sprzedaż przekąsek wzrośnie cztery razy szybciej na rynkach wschodzących niż w krajach rozwiniętych - wynika z analizy firmy badawczej Euromonitor International.

Liczba SKU w różnych kategoriach przekąsek odnotowała drastyczny spadek na początku 2020 roku i pozostaje znacznie niższa niż przed pandemią. Okazje do podjadania w szczytowym okresie pandemii stymulował brak mobilności. 

Według analityków Euromonitor, ze średnio o 20% dłuższymi dojazdami do pracy niż w krajach rozwiniętych, rynki wschodzące będą napędzać rozwój kategorii, odnotowując 14% wzrost sprzedaży przekąsek do 2025 r.

Zdaniem Jareda Koertena, kierownika ds. Przemysłu spożywczego i żywieniowego w Euromonitor International, gdy gospodarki ponownie się otworzą, produktów, które straciły podczas pandemii, ponownie nabiorą znaczenia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także