14.12.2016/11:53

Sprzedaż w sklepach małoformatowych nieznacznie wzrosła w listopadzie

W listopadzie 2016 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych (o powierzchni do 300 mkw.) wzrosła o 0,6 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem roku wcześniejszego. W zestawieniu z październikiem br., spadła jednak o 8,9 proc. - Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Średnia wartość transakcji w sklepach małoformatowych wzrosła o 9,2 proc. w ujęciu rok-do-roku i o 1,7 proc. w ujęciu miesiąc-do-miesiąca.

Dane uzyskane zostały w oparciu o raport Centrum Monitorowania Rynku. Zgodnie ze stosowaną przez CMR definicją, przez sklepy małoformatowe rozumiane są: małe sklepy spożywcze (powierzchnia do 40 mkw.), średnie sklepy spożywcze (powierzchnia 41-100 mkw.), duże sklepy spożywcze (powierzchnia 101-300 mkw.), oraz specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.