13.07.2020 / 09:03
StoryEditor

Starbucks Polska odpowiada za 80 proc. wzrostu kategorii kaw Ready to Drink

Kategoria kaw Ready to Drink jest na zachodzie warta już 76 mln. PLN w ujęciu rocznym. (fot. materiał partnera)
Kategoria kaw RTD (Ready to Drink) na zimno to najszybciej rosnąca kategoria napojów na polskim rynku. To młoda kategoria, ale jest już warta ponad 76 mln zł w ujęciu rocznym. Dynamika wzrostu sprzedaży w ujęciu wartościowym przekracza 26 proc. rok do roku. Aż 80 proc. tych wzrostów to zasługa firmy Starbucks – lidera rynku kaw RTD na zimno.

Kategoria kaw na zimno gotowych do wypicia, choć jest młoda i wartościowo jeszcze skromna, ma przed sobą świetne perspektywy – „skazana jest” na dynamiczny rozwój. Wystarczy wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 10:46