03.12.2016/20:40

Stokrotka notuje kolejne mocne wzrosty sprzedaży

Należąca do Emperia Holding sieć supermarketów Stokrotka osiągnęła w listopadzie 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 185 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w listopadzie 2015 roku o ok. 9,9 proc.

Przychody ze sprzedaży sieci Stokrotka za okres październik-listopad wyniosły 388 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 10,8 proc.

Przychody ze sprzedaży sklepów Stokrotki za okres styczeń-listopad wyniosły 2 098 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 19,6 proc..

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2016 roku wyniósł około 1,2 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik - listopad 2016 roku wyniósł około 2,5 proc. oraz w okresie styczeń-listopad 2016 roku wyniósł około 5,9 proc.

W listopadzie 2016 roku otworzono 4 sklepy: 2 markety oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. mkw.: 0,5 tys. mkw. w marketach oraz 0,9 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec listopada 2016 roku wyniosła 365. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec listopada 2016 roku wyniosła 173,1 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.