03.10.2017/15:00

Stokrotka notuje we wrześniu ponad 10-proc. wzrost sprzedaży

Należąca do spółki Emperia Holding S.A., sieć supermarketów Stokrotka osiągnęła we wrześniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 207 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów we wrześniu 2016 roku o ok. 10,5 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec - wrzesień wyniosły 632 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,0 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń - wrzesień wyniosły 1 837 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 7,4 proc.

We wrześniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,0 proc. w porównaniu do września 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2017 roku wzrósł o około 5,6 proc. oraz za okres styczeń -wrzesień 2017 roku wzrósł o około 1,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2017 roku wzrosła o około 8,0 proc. w porównaniu do września 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2017 roku wyniósł 10,0 proc. oraz za okres styczeń - wrzesień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wzrost wyniósł około 7,6 proc.

We wrześniu 2017 roku otworzono 10 sklepów: 1 supermarket, 2 markety Stokrotka oraz 7 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. mkw.: 0,4 tys. mkw. w supermarketach, 0,4 tys. mkw. w marketach Stokrotka oraz 1,6 tys. mkw. w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła 407. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2017 roku wyniosła 181,6 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.