04.05.2017/22:40

Stokrotka notuje znaczny wzrost sprzedaży. Sieć uruchomiła pierwszy sklep convenience

Należąca do spółki Emperia Holding sieć supermarketów Stokrotka osiągnęła w kwietniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 209 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w kwietniu 2016 roku o ok. 8,9 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-kwiecień wyniosły 796 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 4,3%.

W kwietniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,8% w porównaniu do kwietnia 2016 roku. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - kwiecień 2017 roku spadł o około 1,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w kwietniu 2017 roku wzrosła o około 8,0% w porównaniu do kwietnia 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - kwiecień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 5,2%.

W kwietniu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 2 markety Stokrotka oraz 1 Market 5. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,5 tys. mkw: 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka oraz 0,1 tys. mkw w marketach '5'. Łączna liczba sklepów na koniec kwietnia 2017 roku wyniosła 381. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec kwietnia 2017 roku wyniosła 176,4 tys. mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.