19.05.2018/20:00

Stokrotka - oferta franczyzowa 2018

NAZWA SIECI: Stokrotka
CENTRALA: ul. Projektowa 1, 20 209 Lublin, tel. 81 746 07 25 e-mail: stokrotka@stokrotka.pl
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Krzysztof Mazurek, Dyrektor Franczyzy
LICZBA SKLEPÓW: 431
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: Market – 235 mkw.; Supermarket – 558 mkw.
ASORTYMENT: Dla formatu supermarket – 7500 SKU; Dla formatu market – 5500 SKU
MARKA WŁASNA: 500 SKU
MAGAZYN CENTRALNY: Centrum dystrybucyjne Teresin, Centrum dystrybucyjne Lublin
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPÓW: Dla formatu supermarket – 21,52 zł; Dla formatu market – 17,94 zł
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: HiperMarket
ROK POWSTANIA SIECI: 1994 (2014 – start oferty franczyzowej)
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ

- Posiadanie prawa do lokalu o powierzchni nie mniejszej niż 120 mkw.
- Stabilna sytuacja finansowa.
- Otwartość i gotowość do przyjęcia sprawdzonych i nowoczesnych standardów stosowanych w sklepach Stokrotka.
- Mile widziane doświadczenie w branży FMCG.

CO SIEĆ STOKROTKA OFERUJE SWOIM  PARTNEROM FRANCZYZOWYM?

1. Aranżacja wnętrza
Jako sieć przygotowujemy kompleksowy projekt aranżacji sklepu – począwszy od inwentaryzacji lokalu oraz istniejącego wyposażenia, poprzez projekt zagospodarowania sali sprzedaży, projekty branżowe oraz technologię asortymentową, skończywszy na wizualizacji zewnętrznej. Sieć współpracuje z największymi dostawcami i producentami wyposażenia sklepów,
którzy oferują bardzo atrakcyjne warunki zakupu, mając na uwadze odpowiednią jakość oraz trwałość dostarczanych produktów.
2. Wizualizacja sklepu
Stokrotka oferuje doskonale dopracowany system identyfikacji wizualnej – rozpoznawalne logo sieci oraz jednoznacznie kojarzącą się kolorystykę wizualizacji zewnętrznej, na którą składają się m.in.:
- fryz okalający zewnętrzną elewację sklepu
- kaseton lub pylon z logo sieci
- oklejenie witryn sklepowych
- ramy na banery produktowe, umieszczane na zewnętrznej elewacji sklepu
- pełnowymiarowe billboardy zewnętrzne
- tablice dojazdowe.
3. Materiały eksploatacyjno­ reklamowe
Stokrotka zapewnia pełną gamę materiałów eksploatacyjno-reklamowych:
- odzież z logo sieci Stokrotka, reklamówki oraz torby z logo
- oznaczenia cenowe i materiały informacyjne: oznaczenia promocyjne, profile ACC, potykacze, plakaty podsufitowe i zewnętrzne
- radio wewnętrzne oraz reklamę na monitorach LCD wewnątrz sklepu.
4. Pakiet szkoleń
Szkolenia to obszar szczególnie ważny dla Stokrotki. Zakres wiedzy praktycznej, którą przekazujemy franczyzobiorcy, obejmuje obszary takie jak:
- obsługa systemu magazynowo sprzedażowego
- ekspozycja i sposób oznaczania towarów
- obsługa klientów
- zarządzanie zespołem.
Wiele z tych szkoleń dostępnych jest na platformie e-learningowej. Oprócz szkoleń początkowych oferujemy cykliczny system analiz polityki handlowej i cenowej.
5. Wsparcie marketingowe
Posiadamy niezwykle rozbudowany pakiet narzędzi marketingowych:
- reklama w ogólnopolskiej telewizji
- reklama w ogólnopolskimi radiu
- cotygodniowe gazetki wydawane przez cały rok
- indywidualne akcje marketingowe wspierające sprzedaż w danej lokalizacji
- dodatkowe gazetki i ulotki dla sklepów nowo uruchomionych, eventy otwarciowe
- programy lojalnościowe, budujące sprzedaż sklepu prowadzonego przez franczyzobiorcę
- katalogi oraz plakaty tematyczne i sezonowe
- cotygodniowe billboardy informujące o bieżących promocjach i akcjach
- indywidualne banery i plakaty produktowe umieszczane na elewacji sklepu.
6. System wynagrodzeń retrospektywnych
System rabatów retrospektywnych nie jest uzależniony od obrotów osiąganych przez franczyzobiorcę, ale od utrzymywania standardów sieci, do których ma on stały wgląd. Poziom rabatów retro wypłacanych co miesiąc franczyzobiorcy przekracza 3,5%. Nowi franczyzobiorcy otrzymują indywidualne retro wspierające ich inwestycję w sklep Stokrotka. Poziom tego wsparcia często przekracza 7%.
7. O czym decyduje franczyzobiorca?
Franczyzobiorca jest właścicielem sklepu, więc decyduje o wszystkich strategicznych elementach prowadzenia nowoczesnego sklepu spożywczego. Korzystając z wypracowanych standardów i doświadczenia sieci, posiada bardzo dużą swobodę w zarządzaniu swoją placówką. Samodzielnie kształtuje politykę cenową, ofertę asortymentową, decyduje o polityce personalnej, finansowej oraz o dostawcach regionalnych.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO SIECI STOKROTKA?
W celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj się z pracownikami sieci, tel. 515 110 003 lub 81 746 07 25 lub wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie franczyza.stokrotka.pl

Materiał partnera "Przewodnika franczyzowego 2018".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.