05.05.2018/22:58

Stokrotka z potężnym spadkiem sprzedaży LfL w kwietniu br.

Należąca do spółki Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w kwietniu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 200 mln zł i były one niższe od osiągniętej sprzedaży towarów w kwietniu 2017 roku o ok. 5,1 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • detalista 07.05.2018

    nic dziwnego, producentom spada, nawet browarom spada sprz
    gigantyczne nakłady na propagandę biedrony i lidla robią robotę
    w tradycji tylko Leszek Bać tak się podliczył że spar ponad 21% wzrost ;)

  • Bakbar 07.05.2018

    Ciekaw jestem jaki pomysł ma na nich Maxima bo to co jest teraz nie przystaje do rynku.

  • boguś 07.05.2018

    dobry sklep, ale drogi w porównaniu do innych.

  • derty 07.05.2018

    najbardziej beznadziejna sieć handlowa z tych większych obecnych na polskim rynku

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.