04.08.2016/14:10

Stokrotka zwiększyła sprzedaż w lipcu o ponad 20 proc.!

Sieć supermarketów Stokrotka osiągnęła w lipcu 2016 r. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 195 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lipcu 2015 r. o ok. 22,1 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1,336 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,0 proc.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2016 r. wyniósł około 8,0 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-lipiec 2016 roku wyniósł około 7,6 proc.

W lipcu 2016 r. otworzono 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 0,3 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2016 r. wyniosła 351. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2016 r. wyniosła 167,8 tys. mkw.

Sieć supermarketów Stokrotka należy do grupy Emperia Holding.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.