27.06.2018/09:08

Sz. Mordasiewicz, Nielsen: Obserwujemy niepokojące spowolnienie wzrostu sprzedaży żywności

W pierwszych czterech miesiącach 2018 r. wzrost sprzedaży produktów spożywczych wyraźnie spowolnił. Hipermarkety notują spadki, spadła też dynamika wzrostu w dyskontach. Relatywnie dobre wyniki notują średnie sklepy tradycyjne, do których zalicza się większość placówek franczyzowych – wylicza Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.