13.04.2014/21:01

Szkody w sklepie

W sklepie samoobsługowym zawsze trafi się ktoś, kto potłucze słoik z cenną zawartością, czy też zamiast testera kosmetyku użyje pełnowartościowego produktu przeznaczonego do sprzedaży, a po wypróbowaniu odstawi go na półkę. Czy sprzedawca może żądać, żeby klient zapłacił za zniszczony lub rozpakowany towar?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Sklep 10.10.2015

    A co w momencie kiedy klientki male dziecku (okolo 1,5- 2 latka) pociągnął manekina za rękę i przewrócił go na siebie, na szczęście dziecka nawet nie dotknął ale Manekin zostal uszkodzony. Pekla mu glowa,kark, ramię i reka. Czy powinna mi ta Pani zapłacić za manekina? Dodam ze byla Ta Pani u adwokata i powiedziała mi ze nic za niego nie zaplaci bo to moja wina. Wczesniej podpisala mi oświadczenie ze przyznaje sie ze taka sytuacja miała miejsce. Manekin stal na niskim podejście przy wejściu do sklepu. Lecz w miejscu gdzie samoistnie nie mial prawa sie przewrócić. Proszę o poradę. Czy mam isc z tym do sądu?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.