11.05.2017/13:19

Szyld Circle K zastąpi markę Statoil do końca marca 2018 r.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Dani. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a 11 maja rebranding rozpoczyna się oficjalnie w Polsce. Proces zmiany marki na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w stolicy, a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji paliw w Polsce.

Obecnie na polskim rynku działają już cztery stacje pod szyldem Cirlce K. W najbliższych tygodniach ich liczba będzie gwałtownie rosnąć. Firma chce zakończyć rebranding całej sieci w ciągu 10 miesięcy, a to oznacza, że – średnio – każdego miesiąca zmieni szyld i przejdzie modernizację 35 obiektów.

Jak zapewniają przedstawiciele firmy prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r. i zostaną zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.

– Firma Alimentation Couche-Tard Inc., właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac’s, Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pracowników – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

Zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Pod nową marką Circle K Polska kontynuuje rozwój sieci na polskim rynku. Pod koniec kwietnia br. zostały otwarte dwie nowe stacje paliw przy autostradzie A-1, już pod nowym logo Circle K.

Wywodzący się z Kanady Couche-Tard jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w ponad 20 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Firma ma ponad 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Couche-Tard, została wybrana na globalną markę detaliczną.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.