07.06.2018/10:23

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: Technologia zmieni podejście handlu do starszych konsumentów [WIDEO]

W perspektywie trzech lat sklepy będą bardziej zorientowane na konsumenta, lepiej dopasowane do jego oczekiwań i dzięki technologiom będą lepiej znały jego konkretne potrzeby. Ważną funkcją takich technologii jak analiza Big Data będzie zmiana podejścia handlu do starszego pokolenia konsumentów. Dziś handlowcom brak długofalowej strategii wobec tej rosnącej na znaczeniu grupy konsumentów – przekonywał Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen, podczas 11. Kongresu Rynku FMCG.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient tesco 08.06.2018

    a co mają zabraniać? sklepy budować inwestorowi? nie chcesz - nie chodzisz, można kupować gdzie indziej.

  • ana 08.06.2018

    już za parę lat każdy będzię miał swoją biedronkę, a przy biedronce myjnię, stację paliw, aptekę i kaplicę przybiedronkową, zadbają o wszystkie wasze potrzeby...a najbardziej o portfel. I kto na to pozwala? żałosne, podobno polskie od lat władze

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.