Tagliatelle jest jedną z wielu propozycji dań gotowych marki Szamamm dostępnej tylko w sieci sklepów Żabka. Nie zawierają one dodatkowych substancji konserwujących. Można je podgrzać i zjeść wprost z opakowania. Tagliatelle to przykład dopracowanej potrawy kuchni włoskiej – bardzo popularnej i lubianej w całej Polsce.
- Ambicją marki Szamamm jest wyznaczanie nowych standardów na rynku dań gotowych – to „marka w stylu Żabki” – jakościowa, nowoczesna i niespotykanie wygodna. Jesteśmy w stałym kontakcie z konsumentami: od badań po uwzględnianie komentarzy obecnych w internecie, pogłębiamy nasze rozumienie ich potrzeb, myślimy o ich codzienności i nadchodzącej przyszłości, wreszcie działamy ramię w ramię z producentem. Złoty medal to wyśmienite ukoronowanie naszych wysiłków – mówi Piotr Nowicki, młodszy kierownik ds. marek własnych, Żabka Polska.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.