10.03.2020/08:10

Takich zmian jeszcze nie było – polskie sieci handlowe podnoszą poziom obsługi

Sieci handlowe w Polsce zmieniły swoje podejście do klienta. Jego jak najlepsze doświadczenie jest obecnie priorytetem niezależnie od branży. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach Daymakerindex, ogólnopolskiego badania obsługi klienta, z którego wynika, że poziom spełniania standardów w polskich sklepach wzrósł względem ubiegłego roku o rekordowe 6,1 pp. – przekonuje Agnieszka Naglik z firmy Daymaker.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.