26.08.2018/10:57

Tarczyński promuje parówki z szynki. Trwa kampania

Pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie” trwa kolejna ogólnopolska kampania promocyjna parówek z szynki marki Tarczyński.

Jak podkreśla producent parówek, firma Tarczyński, produkt jest doceniany przez konsumentów za najwyższą mięsności na rynku (wynosi ona 95%), walory smakowe i unikalną funkcjonalność innowacyjnego opakowania –zawierano ono dwie porcje parówek.

W ramach trwającej kampanii parówki Tarczyńskiego są promowane w telewizji, radiu, internecie oraz na materiałach POS. Producent przewidział też działania w mediach społecznościowych.

Pierwsza w historii firmy kampania parówek miała miejsce na wiosnę br.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.