23.08.2018/16:17

Tarczyński promuje parówki z szynki. Trwa kampania

Pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie” trwa kolejna ogólnopolska kampania promocyjna parówek z szynki marki Tarczyński.

Jak podkreśla producent parówek, są one doceniane przez konsumentów za najwyższą mięsności na rynku (wynosi ona 95%), walory smakowe, a także unikalną funkcjonalność innowacyjnego opakowania – znajdują się w nim dwie porcje.

W ramach trwającej kampanii parówki Tarczyńskiego są promowane w telewizji, radiu, internecie oraz na materiałach POS. Są też przewidziane działania w mediach społecznościowych.

Po raz pierwszy producent promował parówki na wiosnę br. w ramach głośnej i szeroko zakrojonej kampanii.

Firma Tarczyński specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości przetworów mięsnych, jest m.in. jednym z głównych graczy na rynku kabanosów w Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.