22.10.2019/10:36

Targi i Kongres Grupy Specjał. Dokąd zmierza polski handel?

Za dwa tygodnie w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce odbędzie się XXII edycja Targów Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2019 r., organizowanych przez Grupę Specjał.

Na 16 tys. mkw. wystawi się około 300 firm z kraju i z zagranicy. Wydarzenie pod patronatem medialnych „Wiadomości Handlowych” organizowane jest przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. Wydarzeniu towarzyszyć będzie ogólnopolski kongres pod hasłem „Dokąd zmierza polski handel?” Wstęp na targi jest bezpłatny.

Już 6 i 7 listopada w G2A Arena w Jasionce w Rzeszowie będzie można zobaczyć oferty kilkuset firm działających w branżach m.in. spożywczej, gastronomicznej, informatycznej, medycznej, ochroniarskiej, motoryzacyjnych oraz wielu innych. Przez dwa dni będą odbywały się pokazy, degustacje, premiery produktów, a także prezentacje najnowszych trendów. Na uczestników czekać będą liczne rabaty, promocje i losowania nagród.

O godzinie 11:00 pierwszego dnia odbędzie się oficjalna inauguracja targów z udziałem władz miasta i regionu. Targi po raz 22 otworzy prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz. Część oficjalną poprowadzi Zygmunt Chajzer. Z kolei drugiego dnia targów tj. 7 listopada o godzinie 12:00 odbędzie się koncert Sławomira.

Ogólnopolski kongres

Równocześnie z targami odbędzie się kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju. W programie pierwszego dnia zaplanowano prezentacje:

Struktura rynku handlowego w Polsce – dzisiaj i jutro

Sklepy po sąsiedzku – perspektywy i szanse

Konsument w Polsce AD 2020 – fundamentalne trendy

Strategie asortymentowe w czasach dominacji dyskontów: oferta na półce głównym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej

Lokalizacja sprzedaży największych kategorii spożywczych

Obowiązkowy asortyment w sklepach małoformatowych - dzisiaj i jutro

Ważnym punktem programu będą debaty:

Przyszłość polskiego handlu – scenariusze i wyzwania – współorganizowana przez magazyn „Wiadomości Handlowe”, poruszająca szeroką tematykę m.in.: franczyz i sklepów małych formatów jako elementów przewagi polskiego handlu, budowania siły handlu w oparciu o współpracę z dostawcami, współpracy między polskimi dystrybutorami czy zmian w prawie,

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.