08.07.2019/13:26

Tempo rozwoju rynku karmy nie zwalnia

Rywalizacja o udziały w rynku petfood nie omija dyskontów. W Lidlu można znaleźć karmę psów, kotów, a nawet pokarm dla dzikich ptaków. – Zauważamy rosnącą popularność produktów przeznaczonych dla zwierząt. W stałej sprzedaży posiadamy karmę dla zwierząt marek własnych, Bellosan, Coshida oraz Orlando, jak również marek producentów – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz z sieci Lidl Polska. – Dbamy o to, by artykuły dla zwierząt były wysokiej jakości. Posiadamy różne wersje karm dla zwierząt. Właściciele psów znaleźć mogą ponad 20 wariantów karmy, m.in. pożywienie stworzone specjalnie z myślą o psach młodych, dorosłych, z zawartością drobiu, wołowiny, baraniny i ryżu czy łososia i pstrąga – dodaje.

Przykładowo karmy dla seniorów zawierają m.in. glukozaminę, która stymuluje tworzenie nowej chrząstki, co jest szczególnie ważne dla psów dużych oraz w podeszłym wieku. Z kolei posiadacze kotów również mogą znaleźć różne warianty karm m.in. junior, dla kotów dorosłych oraz sterylizowanych. – W związku z dużym zainteresowaniem tego typu artykułami wciąż rozwijamy ten segment, np. wprowadzamy nowe smaki oraz warianty. Ponadto w czasowej sprzedaży w sklepach Lidl Polska pojawiają się akcesoria dla zwierząt marki własnej Zoofari – np. drapak dla kota, mata ochronna na siedzenie pomocna w transporcie zwierząt samochodem osobowym, smycz dla psa, zabawki, rękawica do czesania i masażu czy kuweta dla kota – wymienia Aleksandra Robaszkiewicz.

W 2016 roku rynek produktów dla zwierząt globalnie wyceniano na 131,7 mld USD. Według prognoz Grand View Research do 2025 roku ma osiągnąć wartość 202,6 mld USD. Tylko w Polsce sam rynek karmy dla zwierząt ma wartość 2,5 miliarda złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.