29.09.2020/09:24

Tesco chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż zamienników mięsa

Tesco jest pierwszą siecią w Wielkiej Brytanii, która podjęła pięcioletnie zobowiązanie związane ze zrównoważeniem swojej oferty produktów mięsnych i roślinnych – podaje theguardian.com.

Według The Guardian, sieć Tesco jest pierwszym operatorem handlowym w Wielkiej Brytanii, który wyznaczył sobie cel sprzedażowy w kategorii roślinnych alternatyw mięsa. Firma ogłosiła, że zwiększy wysiłki, aby zaoferować konsumentom „bardziej zrównoważone opcje zakupowe”.

Tesco planuje zwiększyć sprzedaż zamienników mięsa o 300 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat, do 2025 r. Jak podaje detalista, już w ciągu ostatniego roku popyt na chłodzoną żywność bezmięsną – najpopularniejszą linię obejmującą burgery, kiełbasę i substytuty mielonego mięsa wzrósł o prawie 50 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także