30.05.2016 / 10:07
StoryEditor

Tesco i Biedronka chcą produkować żywność

Sieci handlowe coraz częściej chcą nie tylko sprzedawać, ale i produkować żywność (fot. Wikimedia Commons/Jabbi, na lic. CC BY-SA 3.0)
Próba przejęcia przez większościowego akcjonariusza grupy Jeronimo Martins udziałów w dużych spółkach produkcyjnych dowodzi, że właściciel Biedronki mocno dywersyfikuje swoją działalność. Podobne kroki podjęło już także brytyjskie Tesco.

Na świecie nasila się tendencja przejmowania przez duże sieci handlowe zakładów produkcyjnych. Są to zwykle fabryki mięsno-wędliniarskie lub przetwórnie owocowo-warzywne. Coraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2024 04:32