09.05.2013/09:23

Tesco obniża ceny nawet o 30 proc.

Tesco rzuca rękawicę Biedronce i Lidlowi. 9 maja ruszyła nowa kampania cenowa sieci. W ramach promocji „Ciach” ceny kilku tysięcy produktów spadły nawet do 30 proc. – podaje portal wp.pl.

Nowa oferta obowiązuje we wszystkich 450 sklepach sieci na terenie całego kraju. W największych placówkach liczba towarów w obniżonych cenach sięga pięciu tysięcy. Każdy produkt o obniżonej cenie został odpowiednio oznaczony przy półce, by klienci mogli porównać poprzednią i aktualną, cenę. Średnia obniżka cen wynosi około 10 proc. Są jednak produkty, których koszt zmaleje nawet o ponad 30 proc. Ponadto produkt w większym opakowaniu mają zawsze mieć bardziej korzystną ceną w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo, cena rodziny produktów – np. różnych smaków jogurtów danego producenta – ma być taka sama.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.