03.10.2018/10:34

Tesco ogranicza zasięg usługi Tesco E-zakupy w Polsce

Sieć Tesco podjęła decyzję o "wstrzymaniu działalności" służącego do internetowych zakupów serwisu Tesco E-zakupy oraz punktów Zamów+Odbierz na terenie Lublina - donosi portal spottedlublin.pl, który opublikował kopię wiadomości rozesłanej przez sieć handlową do klientów ze wspomnianego miasta.

Usługa Tesco E-zakupy przestała być dostępna dla mieszkańców Lublina i okolic 28 września. Tesco nie poinformowało w komunikacie o przyczynach swojej decyzji. Jednak w oświadczeniu przesłanym spottedlublin.pl sieć tłumaczyła się w następujący sposób: "W tych lokalizacjach [w Lublinie - red.] widzimy niewielki potencjał dla dalszego wzrostu i chcemy skoncentrować się na tych miastach, gdzie serwis cieszy się największą popularnością".

Na terenie Lublina zamówienia internetowe były kompletowane i dostarczane przez sklep Tesco Extra mieszczący się w pasażu przy ul. Orkana 4.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.