28.11.2013/11:37

Tesco wprowadza elektroniczne etykiety

Tesco rewolucjonizuje polski rynek handlowy przez wprowadzenie elektronicznych etykiet do sklepów – informuje „Rzeczpospolita”.

To rozwiązanie pomaga wyeliminować niezgodność ceny systemowej i tej przy półce. Elektroniczne etykiety cenowe ESEL funkcjonują w ponad 150 sklepach Tesco, a ich łączna liczba w całej sieci przekracza 1,8 mln. Do końca lutego operator zamierza wprowadzić nowe oznaczenia do 300 placówek w całej Polsce. Nowa forma znakowania cen to znaczne udogodnienie dla klientów, którzy mają pewność, że cena pod produktem zawsze zgadza się z ceną przy kasie i na paragonie. W Polsce tzw. wrażliwość cenowa konsumentów jest bardzo wysoka. Nawet drobne podwyżki są przez wielu od razu wychwytywane – podkreśla „Rzeczpospolita”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.