07.06.2016/11:14

Tesco z nową usługą - Spróbuj Zanim Wybierzesz

Tesco właśnie wprowadziło nową usługę, która umożliwia klientom w 80 hipermarketach brytyjskiej sieci w Polsce spróbowanie owoców i warzyw jeszcze przed zakupem.

Wysoka jakość produktów to jeden z najistotniejszych czynników, na który klienci zwracają uwagę podczas zakupów. Wiedząc to, po kilku miesiącach testów, Tesco zdecydowało się na wprowadzenie nowej usługi i daje klientom możliwość skosztowania produktów przed ich zakupem. Teraz dzięki stoiskom „Spróbuj Zanim Wybierzesz” klienci w ponad 80 hipermarketach w Polsce sami mogą przekonać się o jakości produktów.

Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez firmę badawczą TNS, dla ponad 67 proc. Polaków jakość produktów jest bardzo ważna, a 72 proc. badanych uważnie sprawdza i ogląda to co kupuje. Do niedawna jednak klienci nie mieli zbyt wielu okazji aby zobaczyć jak kupowany przez nich owoc wygląda w środku, czy nawet go skosztować. Tesco chce to zmienić i dlatego wprowadza pierwszą tego rodzaju usługę w Polsce - „Spróbuj Zanim Wybierzesz”.

Od 6 czerwca klienci odwiedzający jeden z 80 hipermarketów będą mogli spróbować produktów przygotowanych dla nich na specjalnych stoiskach. To jeszcze nie wszystko, przy każdym ze stoisk będzie obecny specjalnie wyszkolony pracownik, który będzie mógł opowiedzieć więcej o produktach, a nawet podzielić się przepisami.

W pierwszym tygodniu, do 12 czerwca, klienci będą mieli okazję spróbować pomidorów lub melonów, dowiedzieć się czegoś więcej o pochodzeniu produktów i o tym, jak przyrządzić z nich pyszne sałatki, dania czy zdrowe przekąski dla dzieci.

- Stoiska „Spróbuj Zanim Wybierzesz” są nowością na rynku, to prosty sposób dzięki któremu klienci mogą przekonać się o jakości produktów i skosztować tego, co chcieliby  kupić – mówi Adrienn Kurucz, dyrektor ds. innowacji i marki własnej na Europę Środkową.

- Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu klienci z ponad 340 sklepów Tesco w Europie będą mogli podejmować decyzje zakupowe w oparciu o wygląd produktu ale także jego smak i jakość - dodaje Kurucz.

Jakość produktów jest jednym z najwyższych priorytetów dla Tesco. Stoiska degustacyjne to jeden z wielu sposobów, w jaki firma dostarcza klientom smaczne produkty oraz spersonalizowane usługi. Stale ulepszane produkty, specjalne szkolenia dla pracowników to czynniki, które sprawiają, że klienci wybierają właśnie Tesco jako miejsce na codzienne zakupy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.