02.06.2017/15:14

Tomasz Krysiak, Shell Polska: Customer experience to przyszłość stacji paliw

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Były pracownik 14.09.2017

    Bzdura. Remonty zrobione tylko na części stacji (podobno zabrakło kasy), a i te były tylko powierzchowne, zaplecza na towar i dla pracowników często wyglądają jak "chlew" ze starości. Za część napraw musi zapłacić sam ajent (tak,tak shell nikogo na stacjach nie zatrudnia), więc np. toaleta może być zamknięta nieco dłużej, bo ajent nie ma kasy.
    Pracownicy pracują za najniższą krajową - na okrągło (nocki, niedziele, święta), więc jakość ich obsługi jest fatalna. Często są przepracowani, bo spore nadgodziny przy ciągłym braku pracowników to norma (często wypłacane "na czarno" do ręki, w standardowej stawce). A firma nadal kombinuje jak by tu zapłacić jeszcze mniej. Budżet na 2017 był niemal identyczny jak na 2016, przy podwyżce płacy minimalnej tak podnieśli targety, żeby nie dało się ich wyrobić i nie było premii.
    Odradzam korzystanie z takiej "pijawki".

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.