05.11.2020/05:08

Tomasz Walkowiak, Intermarche: Do końca roku chcemy podwoić liczbę punktów Drive. Obecnie mamy ich ok 50

W dobie pandemii rozwijamy usługę odbioru zamówień online w punktach drive. Od początku roku uruchomiliśmy prawie 50 takich punktów. Ofertę uzupełniamy o alkohole mocne i piwo – mówi Tomasz Walkowiak, członek zarządu Intermarché, Grupa Muszkieterów.

– Mimo powrotu pandemii wierzymy, że klienci nie ograniczą swojego koszyka do najbardziej podstawowych produktów, być może zmodyfikują swój koszyk, ale go nie zubożą. Podjęliśmy ważną inicjatywę „pandemiczną”. Od początku roku uruchomiliśmy prawie 50 punktów drive – tę liczbę chcielibyśmy podwoić do końca roku – wylicza Tomasz Walkowiak w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

– Zapewniliśmy konsumentom możliwość wyboru online prawie 15 tys. pozycji asortymentowych – myślę, że jest to jedna z najlepszych ofert na rynku, w końcu września uzupełniliśmy ją o alkohole mocne i piwo, zatem jest to już oferta maksymalnie kompleksowa – dodaje.

Koncept drive – odbiór zamówień online bezpośrednio do samochodu – ma taką zaletę, że rozwiązuje problem kosztów logistyki ostatniej mili. Sieć testuje także usługę dostaw do domu.

– Lokalnie – to jest uzależnione od decyzji poszczególnych aderonów, czyli właścicieli poszczególnych supermarketów – wprowadzamy też usługę dostaw do domu. Obecnie taką usługę świadczy tylko pięć sklepów, ale trwają dyskusje i kolejne sklepy wyrażają zainteresowanie jej wprowadzeniem. To się jednak dzieje na poziomie lokalnym, z inicjatywy poszczególnych przedsiębiorców. Takie rozwiązanie oznacza pewne dodatkowe koszty, ale z drugiej strony buduje lojalność konsumentów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także