30.11.2018/11:30

Top 10 – ranking najlepszych reklam wideo 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland

Rossmann z marką balsamu do ust Eos prowadzi w rankingu najlepszych polskich reklam w kategorii bumper ads, sporządzanego przez serwis Think with Google – 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland.

Bumper ads to krótkie reklamy wideo, zamieszczane głównie w różnych serwisach online. Trwają one maksymalnie 6 sekund (format :06), dzięki czemu są oglądane przez większą liczbę osób i zwiększają rozpoznawalność marki za pomocą krótkich, zapadających w pamięć przekazów. Marki docierają dzięki nim z do dużej liczby użytkowników z niewielkim „kęsem” informacji, jednocześnie minimalizując negatywny wpływ reklamy na oglądanie filmów czy korzystanie z serwisów internetowych.

Serwis Think with Google dokonuje specjalnych zestawień najlepszych reklam w poszczególnych klasach. Spoty są wybierane na podstawie takich czynników, jak całkowita liczba odsłon, odsłony organiczne, utrzymanie widowni (audience retention), w połączeniu z takimi zmiennymi, jak pomiary kreatywnych ocen użytkowników, prowadzone przez firmę Ipsos.

Ranking 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland

  1. Rossmann – Eos
  2. Froneri – Milka ice creams
  3. Lego – Ninjago (film)
  4. Froneri – Oreo
  5. To (film)
  6. Holiday Park&Resort
  7. Dunkierka (film)
  8. Froneri – Manhattan
  9. Milka & Oreo – Zgrana para
  10. Whiskas
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.