Top 10 – ranking najlepszych reklam wideo 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland
Rossmann z marką balsamu do ust Eos prowadzi w rankingu najlepszych polskich reklam w kategorii bumper ads, sporządzanego przez serwis Think with Google – 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland.
Bumper ads to krótkie reklamy wideo, zamieszczane głównie w różnych serwisach online. Trwają one maksymalnie 6 sekund (format :06), dzięki czemu są oglądane przez większą liczbę osób i zwiększają rozpoznawalność marki za pomocą krótkich, zapadających w pamięć przekazów. Marki docierają dzięki nim z do dużej liczby użytkowników z niewielkim „kęsem” informacji, jednocześnie minimalizując negatywny wpływ reklamy na oglądanie filmów czy korzystanie z serwisów internetowych.
Serwis Think with Google dokonuje specjalnych zestawień najlepszych reklam w poszczególnych klasach. Spoty są wybierane na podstawie takich czynników, jak całkowita liczba odsłon, odsłony organiczne, utrzymanie widowni (audience retention), w połączeniu z takimi zmiennymi, jak pomiary kreatywnych ocen użytkowników, prowadzone przez firmę Ipsos.
Ranking 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland
- Rossmann – Eos
- Froneri – Milka ice creams
- Lego – Ninjago (film)
- Froneri – Oreo
- To (film)
- Holiday Park&Resort
- Dunkierka (film)
- Froneri – Manhattan
- Milka & Oreo – Zgrana para
- Whiskas
7