06.06.2020/11:01

TOP 10 wiadomości tygodnia: starcie AgroUnii z Biedronką i Kauflandem, a także Żabka, Netto i Carrefour Marketplace

10. Koszyk zakupowy Polaków powoli się stabilizuje? 

W 21. tygodniu roku (18-24 maja) wartość sprzedaży koszyka zakupowego FMCG była zaledwie o 0,3 proc. niższa, niż tydzień wcześniej. Podobny spadek odnotowano w ujęciu rok do roku - wynika z danych Nielsena.

- Zdejmowanie obostrzeń i maseczek zdecydowanie sprzyja sprzedaży całej kategorii kosmetyków - podkreśla Ewa Rybołowicz, dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi Nielsen Connect w Polsce. - Trzycyfrowy wzrost sprzedaży kosmetyków przy jednoczesnym spadku wartości sprzedaży koszyka potwierdza, że mamy do czynienia z efektem szminki - dodaje.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.