06.06.2020/11:01
TOP 10 wiadomości tygodnia: starcie AgroUnii z Biedronką i Kauflandem, a także Żabka, Netto i Carrefour Marketplace
10. Koszyk zakupowy Polaków powoli się stabilizuje?
W 21. tygodniu roku (18-24 maja) wartość sprzedaży koszyka zakupowego FMCG była zaledwie o 0,3 proc. niższa, niż tydzień wcześniej. Podobny spadek odnotowano w ujęciu rok do roku - wynika z danych Nielsena.
- Zdejmowanie obostrzeń i maseczek zdecydowanie sprzyja sprzedaży całej kategorii kosmetyków - podkreśla Ewa Rybołowicz, dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi Nielsen Connect w Polsce. - Trzycyfrowy wzrost sprzedaży kosmetyków przy jednoczesnym spadku wartości sprzedaży koszyka potwierdza, że mamy do czynienia z efektem szminki - dodaje.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
6