02.07.2018/15:34

Tradycje i czynniki kulturowe wpływają na lojalność polskich konsumentów [RAPORT]

Dla 47 proc. Polaków rodzina to jedna z najważniejszych wartości. Jak wynika z raportu przygotowanego na zlecenie TCC Retail Marketing, przekłada się to na zwyczaje zakupowe polskich konsumentów oraz ich oczekiwania wobec sieci spożywczych. Według specjalistów od budowania lojalności klientów wobec marki, znajomość trendów i wartości wynikających z tradycji i kultury stanowi podstawę udanej kampanii lojalnościowej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.