05.06.2017/08:44

Trzy sposoby na zbudowanie bliskich relacji z klientem

3. Osobiste doradztwo nie z automatu

W dzisiejszych czasach sprzedawca nie może być jedynie osobą, która będzie obsługiwać kasę czy terminal płatniczy. Wymagania klientów rosną, a fachowe doradztwo staje się podstawą do rosnącego zaufania klientów. Jednak wyuczone, automatycznie wypowiadane i utarte frazesy mogą się nie sprawdzić wobec coraz bardziej świadomych klientów. Istotne będzie więc zachowanie wyczucia poprzez aktywne słuchanie i zainteresowanie potrzebami kupującego, co następnie pozwoli zbudować zaufanie do firmy. Bezpośrednia rozmowa z osobistym doradcą, który rozumie oczekiwania i potrzeby kupującego jest nieocenioną wartością i nadaje marce czynnika ludzkiego. Odpowiednie szkolenia, a także motywacja pracowników do prawidłowego nastawienia do klienta są więc niezbędne.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.