18.01.2014/15:41

Tuzy światowego i europejskiego handlu

Wal-Mart nie ma na świecie konkurencji, jeśli chodzi o obroty. W minionym roku wyniosły one prawie 368 mld euro. Drugi w kolejności Carrefour, który jest liderem w handlu detalicznym FMCG na Starym Kontynencie, może pochwalić się wynikiem na poziomie 87,5 mld euro. Za Carrefourem w Europie plasują się kolejno: Tesco, Schwarz Group, Metro Group, Casino, Auchan, REWE Group, Edeka, E.Leclerc i Aldi Süd. Co ciekawe, niemal wszystkie sieci z czołowej dwudziestki spodziewają się wzrostu sprzedaży do 2018 roku.







(GSZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 1 (131) Styczeń 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.