10.02.2020/13:24

Uber Eats: Sprzedaż netto w górę o 154 proc. Czas na osiągnięcie rentowności biznesu

W IV kw. 2019 r. serwis Uber Eats zwiększył zarówno wartość obsłużonych zamówień, przychody, jak i sprzedaż netto. Zwiększyła się jednak strata EBITDA. „Era wzrostu za wszelką cenę dobiegła końca”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Antoni 11.02.2020

    balonik, który niebawem pęknie. Ale szybciej zwykły uber do przewozu ludzi, który oszukuje i pasażerów, i partnerów, i kierowców.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.