25.06.2013/16:20

Unilever tnie koszty i poprawia sprzedaż

Blisko 300 mln euro zaoszczędził w ciągu kilku ostatnich lat Unilever dzięki projektom wpisującym się w strategię zrównoważonego rozwoju. Koncern planuje podwoić wielkość swojego biznesu, przy jednoczesnym zmniejszeniu negatywnego wpływu na środowisko.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.