22.03.2020/10:18

UOKiK bada parkingi pod dyskontami. Brak informacji o opłatach i wątpliwe praktyki, które warto zgłaszać

W 2019 roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotarło ponad sto sygnałów dotyczących parkingów m.in. przy sklepach Biedronka, Lidl i Aldi. O nieprawidłowościach informowali również rzecznicy konsumentów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

75 komentarzy

  • Toja 02.12.2022

    Ostatni raz byłem na zakupach w Marino. Zarządca parkingu traktuje ludzi jak śmiecie.

  • wiwi 25.11.2022

    Jest wyjście z sytuacji, inkasent który operuje w obrębie marketu przy wjeździe informuje kierowcę o pobraniu biletu. W tym momencie kierowca na pewno nie zapomni o pobraniu biletu z automatu.
    Bo nikt kto przyjeżdża do LIDLA czy Innego marketu nie będzie narażał się na karę 95,00 zł.
    A tak wygląda, że firma z braku niewiedzy kierowcy i zapomnienia celowo okrada klienta marketu.
    Można inaczej uczciwie, zainstalować szlabany bilet przy wjeździe bilecik sztywny a za przekroczony czas dodatkowa opłata.
    Tak jest w Poznaniu w AVENIDZIE przy dworcu PKP, może być może, tylko trochę chęci a nie celowe działanie firmy na zysk.

  • POLAK 12.11.2022

    Milimetr. Co Ty chrzanisz kanalio. Kochasz swoich sąsiadów ??? ale kary wlepiasz Im za niewiedzę zamiast poinformować o obowiązku pobrania tego nieszczęsnego biletu. Jesteś zwykłym HYCLEM , wrzodem na ciele zdrowego społeczeństwa. Jeśli jesteś taki dobry za jakiego się uważasz to wypnij cztery litery na swoich złodziejskich pracodawców i znajdź sobie normalną, uczciwą robotę.

  • Bodek 05.11.2022

    W Gryficach wzedlem do Biedronki kupilem napoje i wszedlem do samochodu na prkingu a tam ochroniarz wkladal mandat za brak biletu ja okazalem paragon lecz on mi powiedzial ze jego to nie interesje zaplacilem 100zl od tego czasu omijam Biedronyby uniknac sidel zastawionych na klijnta

  • Chwilowowzburzony 03.11.2022

    Katowice lidl graniczna 03.11 2022 95 złotych PARKOWANIE ZAREJESTROWANE 11.04 wezwania do zapłaty 11.08 . W tym sklepie robiłem zakupy (czas przeszły) od 14 lat.
    lidl apoca omijam

  • jankowalski 29.10.2022

    @milimetr co Ty w ogóle opowiadasz? Opisujesz sytuację jakby to były miastowe płatne strefy parkowania, gdzie co kawałek masz parkometr i jasno oznaczone miejsca. Tu masz brak WIDOCZNEJ informacji o płatnym parkingu, brak informacji, że parking nie należy do sklepu/restauracji i kontrolerów którzy chowają się gdzieś po krzakach, żeby wystawić wezwanie po 2 minutach od oddalenia się od samochodu. Zwykłe wyłudzanie pieniędzy bazujące na strachu lub braku chęci użerania się np. na kwotę 95zł.

  • milimetr 15.10.2022

    sam jestem kontrolerem sytuacja raczej śmieszna aczkolwiek dziwna przez jakiś czas parkometr był nieczynny za takie momenty nie wystawiamy wezwań do zapłaty bo co tak naprawdę klient winny ale dziwi i nurtuje mnie fakt że ludzie wiedzą o istnieniu parkometru / czy naprawdę jest aż tak ciężko podejść i sprawdzić może już działa a nie potem pretensje do całego świata dlaczego dostałem wezwanie do zapłaty przecież jestem oznakowany widać mnie na odległość nie robię sobie spacerków dla zabawy i wcale nie cieszy mnie fakt że muszę wystawiać zawiadomienia większość z tych ludzi znam jesteśmy sąsiadami

  • Vvv 01.10.2022

    Rychtalska Wrocław parking przy aldi rossman. Brak oznaczeń o płatnym parkingu na wjeździe. W głębi stoi parkometr

  • Julka 27.09.2022

    Złodzieje i oczyści, dziś miałam to samo w netto w Przemysłu ul. Spiechowicza. Nie widziałam żadnego szyldu z opłatami. Poszlamzrobić szybkie zakupy raptem nie było mnie 20 minut, po powrocie mandacik. Podejrzewam ze ktoś tylko czekał żeby mi go wlepić .Wyłudzacze i chamy . Nie zamierzam im podawać swoich danych osobowych oraz składać reklamacji. OSZUŚCi!!!
    Aż dziwne, ze do tej pory ten preceder trwa.

  • Bojkotuję APCOA 17.09.2022

    w Poznaniu przy Lidlach na obrzeżach miasta sa parkingi APCOA, tam ludzie parkują tylko i wyłącznie aby zrobić zakupy, i jadą dalej, i najwięcej żniw maja kontroloerzy wlaśnie na takich zadupiach, skupiają sie na starych i kobietach, wsadzają za wycieraczkę wezwania tym co idą po bilet i w tym czasie szybko drukują, wracasz i masz wezwanie, podkreślam sa to sklepy na totalnym wygnajewie gdzie nikt nie parkuje auta w innym celu jak robienie zakupów, ja i moi znajomi BOJKOTUJEMY sklepy z tymi APCOA parkingami, moze w ten sposób sie ich pozbędziemy, nie wysyłąjcie reklamacji, jak wyślecie reklamacje to dajecie im swoje dane tak to jest pomyślane

  • Były klient 16.09.2022

    Tak samo firma Apcoa postępuje z klientami sklepów Netto i Action w Garwolinie przy ul. Kościuszki 61. UOKiK powinien jak najszybciej i przede wszystkim skutecznie zainterweniować aby zakończyć takie nieuczciwe praktyki wobec konsumentów. W przeciwnym przypadku ten proceder będzie dalej trwał. Ze składanych do UOKiK skarg widać dokładnie, iż firmie Apcoa nie chodzi o zapewnienie dostępności parkingu dla klientów w/w sklepów, to tylko pretekst dla ich działania.

  • Były klient 31.08.2022

    Marino Wrocław
    Za współpracę z firma parkingowa apcoa życzę wam jak najmniej klientów !
    Były klient

  • Były klient 31.08.2022

    Marino Wrocław
    Za współpracę z firma parkingowa apcoa życzę wam jak najmniej klientów !
    Były klient

  • Były klient 31.08.2022

    Marino Wrocław
    Za współpracę z firma parkingowa apcoa życzę wam jak najmniej klientów !
    Były klient

  • Mataro 11.08.2022

    Kielce, parking przed pawilonami Warszawska 147. Wokoło teren rozkopany a firma IT Parking z Katowic od 1.07.2022 czyha na zdezorientowanych klientów. Tabliczki porozwieszane na słupach na wysokoßci lotu ptaka, parkomat przypomina słup ogrodzeniowy. 90 min w teorii bezpłatnie. Dostałem opłatę karną 450 zł po 4 min w czasie odbioru paczki. Reklamacja odrzucona, brak pobranego biletu. Niestety zapłaciłem 150zł (do 7 dni). Sprawa zgloszona do UOKIK.

  • Kris 05.08.2022

    Czy od kogoś ściągnęli należność. pozdrawiam

  • Nick 29.07.2022

    Należy zauważyć przede wszystkim że nawet jakby ustalili właściciela pojazdu to nie mają podstawy go ukarać jeżeli stwierdzi że to nie on tam parkował (właściciel nie równa się kierowca). Ukarać można tylko winnego czyli kierowcę. A właściciel nie ma prawa podawać danych kierowcy bez jego zgody (choćby RODO). Natomiast "oni" nie mają podstawy prawnej do przymuszenia właściciela do podania danych kierowcy (brak takiego przepisu). Ja nie pisze reklamacji, świstek do śmieci, pozdrawiam spod Kauflandu. NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGACZOM. POWODZENIA

  • Joanna 26.07.2022

    Apco to wyludzacz ! Żerujący na nieuwadze klientów ! Centra handlowe które wchodzą z nimi w umowę nie szanują klientów którzy zostawiają u nich pieniądze za zakupy!

  • MARINO WROCŁAW 19.07.2022

    Po dziesiątkach lat robienia zakupów w Marino na ul. Paprotnej we Wrocławiu moja noga , ani mojej rodziny nigdy więcej tam nie postanie., a to za sprawą złodziejskich praktyk firmy Apcoa zarządzającej parkingiem.
    Brawo zarząd Marino. Dobra strategia na pozbywanie się stałych klientów.

  • Nigdy_więcej _zakupów_w_Kauflandzie 14.07.2022

    Czy ktoś sprawdził ile trwa dojście do parkomatu, przeczytanie regulaminu , wydrukowanie biletu, powrót do samochodu w najdalej oddalonym od parkometru miejscu? I jak to się ma do czasu wystawienia kary przez obsługę parkingu?

  • charly 10.07.2022

    Ja stanąłem w strefie 2 godziny parkowania gratis, Focus Zielona Góra, pobrałem bilet, niestety wymagane było wpisanie rejestracji, 1 literę nie wcisnąłem w nr rejestracyjnym i dostałem 95 zł za brak biletu, bilet oczywiście był za szybą. Masakra jakaś, więcej tam nie pojadę, naciągane złodziejstwo.

  • Bankster 06.07.2022

    Rzeszów, Media Markt. Jeszcze do 30 czerwca nie bylo biletomatu, a dzisiaj, az mnie zaskoczyl bilecik za wycieraczką. 10 min w MM składalam reklamcje na zakupiony towar. Chyba faktycznie ktoś poluje... Chciałam zlożyć reklamacje do Atpark, alemozna tylko @ i w formularzu musisz podać pesel oraz pozostale dane osobowe. Jakim prawem rzadają peselu? Dodam, ze auto mam służbowe. Omarkowane logiem firmy na tablicach leasingowych. Reklamacji nie zlozę, bo nie podam swoich danych. Nie bardzo wiem co z tym zrobic. Olać?

  • Misiek 17.05.2022

    Kartonik za wycieraczką jest reklamą. Jest na to artykuł chyba 65 kw. Nie wolno tego robić. Można się odwoływać, ale wpadniecie w machinę prawną. Da się wygrać tylko z prawnikiem, weźmie 1000 zł za sprawę.

  • Misiek 16.05.2022

    Po prostu nie płacić. Parking prywatny. Nie pisać reklamacji , bo tam podajecie dane i oni z tymi danymi występują do firmy windykacyjnej. Na prywatnym parkingu właściciel nie ustali danych osoby, która samochodem przyjechała. To jest wyłudzanie danych personalnych by odpowiednio kierować reklamę.

  • Lidlofob 06.05.2022

    Co za mendy robią te zdjęcia konfidenci i szmalcownicy, Nadgorliwi sługusi swoich Panów.

  • Wkurzony na AUTU - NIE KUPUJCIE TAM 18.04.2022

    To samo ze mną zrobiono przy parkingu centrum ATUT (OD TEJ PORY TAM NIE KUPUJĘ!!!) w Krakowie-Bielanach przy ul. Ks. Józefa, z Biedronką, Action, MediaExpertem itp. Tylko na to czyhają. Niestety złożyłem reklamację, odpowiedzieli negatywnie (choć kilka lat temu przy Lidlu uwzględnili) - tylko 10 minut parkowania, nie zauważyłem, że tu też wprowadzili bileciki. To skandal, że nie oznaczają tego poziomo (na miejscu parkingowym), tablice są małe, automaty też schowane i nie ma żadnego szlabanu! Cóż, stwierdziłem, że zapłacę, aby nie szarpać się z dalszymi czynnościami windykacyjnymi, które podejmą..

  • rafał 06.04.2022

    szkoda pisać odwołanie, ja napisałem i odpisał mi automat na maila , nikt tego nawet nie czyta, na końcu ich maila było stwierdzenie " wiadomość wygenerowana automatycznie, proszę na nią nie odpowiadać" szkoda gadać, a przez pisanie reklamacji sami podajmy swoje dane
    ATPARK=oszuści

  • Ewa 28.03.2022

    Mnie to spotkało na parkingu Lidla w Warszawie przy ul. Stryjeńskich. Biletu nie pobrałam ponieważ mam kartę zegarową Lidla, która miała zastępować bilety (ochrona środowiska, oszczędność papieru i druku). Te karty Lidl sprzedawał jakiś czas temu. Zakupy trwały 15 minut a naciągacze z Apcoa wystawili opłatę dodatkową 95 zł. W odpowiedzi na reklamację nawet się nie odnieśli do mojego tłumaczenia o tym że ta karta była za szybą, doskonale widoczna. Dlatego uważam, że Apcoa to firma oszustów.

  • Fred 19.03.2022

    Popieram odp prawnika. Nic nie płacić, bezprawna procedura. Dziś w Parzniewie przy ul. Solidarności wlepiono mi taki mandat a byłem I raz. Brak oznakowania wyraźnego , że to parking "płatny".Poza marketami nie ma tem rstauracji, kina, itp . Ewidentne czyhanie na naiwnych. Igonrować tak nieuczciwą firmę i wymagać od swoich urzędów miejskich, gminnych żeby zaintersowały tematem powiatowego rzecznika konsumentów. Oszustwo trzeba tempić.

  • fanka apcoa ha ha ha 27.02.2022

    Jednak na nic się zdały zapewnienia pani zatajniaczonej za samochodem chwilę po wejściu przez nas do sklepu z trójką małych dzieci ,żeby szukać dla nich bucików , że mogę się odwołać poprzez dowód zakupu. Szkoda że nam nie przypomniała żebyśmy pobrali bilet , ale cóż widocznie żerujecie na innych i ludzkiej nieuwadze. Najfajniejsze jest to że karma wraca ... za waszą chciwość też zapłacicie w tych trudnych czasach. Pozdrawiam i życzę udanych łowów lichwiarze.

  • PRAWNK 10.02.2022

    NIE PŁACIĆ MANDATÓW .MIAŁEM CHYBA Z 10 WSZYSTKIE WYLĄDOWAŁY W ŚMIETNIKU I SPOKÓJ OD 5LAT

  • Józik 20.01.2022

    Klienci Lidla, pamiętajcie że Lidl wynajmuje a... na wniosek kierownika sklepu, który zgłasza nazwijmy problem z parkingiem. Dziękujcie tym, u których zostawiacie swoje pieniądze, zachodniej sieci sklepów.

  • Tol 20.01.2022

    @ Papuga
    z daleka czuć parkingowego, przejrzyj słownik ortograficzny.
    Poza tym, rzekomemu winnemu przysługuje prawo wysłuchania, czego nie robi parkingowy. Poprzez przekazanie danych potwierdzacie swoją osobą zdarzenie, oddajecie personalia i spełniacie warunek złożenia wyjaśnień, które w standardzie nie są uznawane. Niech oni w sądzie potwierdzą waszą winę. Swoją drogą skoro Lidl nie szanuje klienta , to on do niego już nie wróci.

  • Eryk B. 20.01.2022

    Ja powiem tak, nawigacja wskazała, że zaparkowałem auto o 10:51 a 3 minuty później dostałem mandat. Jakby ktoś obserwował moje zachowanie. Problem w tym, że parkować za darmo można 1,5 godziny, a mandat można anulować 30 minut przed i po otrzymaniu paragonu. Czyli jak klient przyjedzie i dostanie od razu mandat to już wiadomo, że będzie musiał.

  • gość 20.01.2022

    Nie podawajcie żadnych danych tym cieciom parkingowym i i ich szefom, bo sami dajecie swoje dane na patelni. Niech bandycka instytucja idzie do sądu i tam udowodni, wy zachowajcie wszystkie kwity, paragony, zróbcie zdjęcia i w sądzie udowodnicie im oszustwo. Pamiętajcie o art 385 (1) Kc. Trzeba walczyć z tą mafijną machiną i pamiętajcie, że to lidl ich wynajmuje. Koniec z zakupami u nie..a! Nie dostanie od polskiej rodziny, polskiej kasy!

  • gość 20.01.2022

    Nie podawajcie żądnych danych tym cieciom parkingowym, bo sami dajecie swoje dane na patelni. Niech bandycka instytucja idzie do sądu i tam udowodni, wy zachowajcie wszystkie kwity, paragony, zróbcie zdjęcia i w sądzie udowodnicie im oszustwo. Pamiętajcie o art 385 (1) Kc. Trzeba walczyć z tą mafijną machiną i pamiętajcie, że to lidl ich wynajmuje. Koniec z zakupami u niemca, nie dostanie od polskiej rodziny, polskiej kasy!

  • Papuga 19.01.2022

    Nie dajcie się zwieść, że nie trzeba płacić a kwit wyżucić. Oni tylko na to czekają,... a wezwanie do zapłaty i tak wyślą. Jaśli masz dowód, że to oszustwo, próba wyłudzenia - to zgłaszajcie to na Policję, lub Prokuratury. Na to jest paragraf. Jet też pozew zbiorowy przeciwko tej firmie. Skrzykajcie się. Łączcie siły.

  • Karol Olsztyn 19.01.2022

    Bandytyzm, nieetyczne zachowanie, brak moralności! Tak mogę określić sposób poboru opłat przez firmę Apcoa. Dostałem wezwanie do zapłaty, pomimo pobranego i umieszczonego prawidłowo biletu za opłatę parkingu. Pracownik wystawiający wezwanie powinien przejść badania kontrolne wzroku. Mam wrażenie, że zależało mu na wystawieniu wezwania. Zdjęcia mojego samochodu zostały zrobione w taki sposób, że nie widać na nich umieszczonego biletu. Nie mam możliwości konfrontacji, ponieważ pracownik, po wystawieniu wezwania znika, ucieka jak tchórz i nie można w żaden sposób wyjaśnić nieporozumienia. Żenada. Rozbój. Czy zrobiłem komuś krzywdę, że przyjechałem na zakupy?? Oczywiście mam możliwość złożenia reklamacji, ale dlaczego to ja mam się tłumaczyć z błędu/niekompetencji pracownika firmy Apcoa?? Dlaczego mam podawać swoje dane (nr telefonu, mail) skoro nic złego nie zrobiłem?? Dlaczego mam przez miesiąc żyć w niepewności czy anulują mi karę czy nie?? Sytuacja opisana miała miejsce przy Lidlu na ulicy Bałtyckiej w Olsztynie. Ostrzegam wszystkich, to miejsce to pułapka na klienta!

  • BOLEK 18.01.2022

    Takie samo zachowanie pod Lidlem w Kielcach, ul.Warszawska. Kobieta wyłożła kartę niepełnosprawnego, bilet, i poszła do sklepu, a gruby w ubraniu po cywilu, (brak oznak inteligencji), podszedł i wsadził pod wycieraczkę swój kwit. Kobieta ledwo chodziła i zanim wróciła to ten prostak chyba uszkodził wycieraczkę. Trzeba dodać, że zdarzenie miało miejsce w styczniu, błoto, późnym wieczorem. Może bilet się ukrył albo zwinął bo było wilgotno, w końcu było to w styczniu, godz.18:00 Tych od parkingu powinni karać za takie zachowanie. NIE SKŁADAJCIE REKLAMACJI BO SAMI PODAJECIE IM SWOJE DANE.

  • Emeryt 07.01.2022

    Dnia 5 stycznia pod Lidlem w Poznaniu ul.Dymka było polowanie na klientów ,którzy stali nawet w kolejce do parkomatu.Podziękowania dla młodej dziewczyny,która zakłopotanych staruszków informowała jak złożyć reklamacje

  • Pablo 21.12.2021

    Najlepiej nie reagować na wetknięte za wycieraczkę wezwania i nigdzie się nie odwoływać. Najczęściej karę płacą ci co wydzwaniali do tej firmy lub składali pisemną reklamację... To właśnie takie osoby same dostarczyły im wszystkie niezbędne dane do wystawienia mandatu. Jeśli chodzi o straszenie komornikiem to trzeba podkreślić że do tego jest potrzebny wyrok sądowy z klauzulą wykonalności (a kto normalny pójdzie do sądu zakładać sprawę o 95 zł w dodatku gdy będzie musiał ustalić dane właściciela pojazdu?)

  • Maciej 18.12.2021

    To samo w Klifie w Gdyni. Wjechałem brak szlabanu słabe oznaczenia 3 godziny gratis a tu po 1,5 godziny wracam a tam wezwanie do zapłaty 95zl. Fakt nie wziąłem biletu ale nie wiedziałem przez oznaczenia w innych płatnych galeriach nie wjedziesz jak nie weźmiesz biletu.

  • maka 12.11.2021

    Wrocław sklep przy ul.Grabiszyńskiej 10.11.2021,Starsza Pani poprosiła o zakup wedliny. Pobyt na parkingu trwał może 15-16 minut.zakup ,paragon.Wyjątkowy "wredny" kontroler musiał widzieć ,pośpiech.Wykorzystał to bez skrupułów .Wokół tego Lidla jest bardzo dużo miejsca do parkowania.Więc postój musi być związany zakupem w tym ,sklepie.Mimo to ten bilet ,który mało nie odfrunął.Zdjęcia wnętrza samochodu nie wiem czy zgodne z prawem? ZERO ZAKUPÓW W TYM DYSKONCIE ,JEŻELI ICH KONTROLER NIE WIDZI RÓZNICY MIEDZY POSTOJEM ZAKUPOWYM A PARKOWANIEM DŁUGOTERMINOWYM. Typowe polowanie ...

  • maka 12.11.2021

    Wrocław sklep przy ul.Grabiszyńskiej 10.11.2021,Starsza Pani poprosiła o zakup wedliny. Pobyt na parkingu trwał może 15-16 minut.zakup ,paragon.Wyjątkowy "wredny" kontroler musiał widzieć ,pośpiech.Wykorzystał to bez skrupułów .Wokół tego Lidla jest bardzo dużo miejsca do parkowania.Więc postój musi być związany zakupem w tym ,sklepie.Mimo to ten bilet ,który mało nie odfrunął.Zdjęcia wnętrza samochodu nie wiem czy zgodne z prawem? ZERO ZAKUPÓW W TYM DYSKONCIE ,JEŻELI ICH KONTROLER NIE WIDZI RÓZNICY MIEDZY POSTOJEM ZAKUPOWYM A PARKOWANIEM DŁUGOTERMINOWYM. Typowe polowanie ...

  • Naciągnięta 10.10.2021

    Uważajcie na Lewiatan w Mysłowicach ul. Chopina.Pan czatuje w czarnym samochodzie z włączonym silnikiem aby zablokować wyjazd klientowi i wręczyć mandat.Wcześniej robi zdjęcie auta.Pełna profeska.Nie obchodzi go .że byłeś na zakupach.A jak mu udowodnisz ile byłaś w sklepie

  • 14 23.09.2021

    a ja będę im za wezwanie do zapłaty płacił w ratach np po 65 groszy czy mogą mi coś zrobić z tego tytułu

  • prawnik 14.09.2021

    UOKiK powinien ingerowac zdecydowanie /karac/ za podstepne i bezprawne oszukiwanie społeczenstwa polskiego przez spółke APCOA PARKING.

  • Wilo 09.09.2021

    Pytanie do użytkownika noisruu .

    Potwierdzone i sprawdzone z tym cepikiem ? Bo juz sam nie wiem czy olewac temat czy płacic złodziejom te 150 (zeby nie placic 450 ... ) .

  • noisruu 11.08.2021

    Nie płacic żadnych opłat dodatkowych,oni nie mają dostępu do CEPiK,więc na podstawie numeru rejestracyjnego,nie są w stanie zidentyfikowac właściciela pojazdu,a co za tym idzie ściągac opłat!

  • noisruu 11.08.2021

    Nie płacic żadnych opłat dodatkowych,oni nie mają dostępu do CEPiK,więc na podstawie numeru rejestracyjnego,nie są w stanie zidentyfikowac właściciela pojazdu,a co za tym idzie ściągac opłat!

  • 95 zł 14.07.2021

    Nie kupujmy w tych niemieckich koncernach.

  • bezprawne praktyki 14.07.2021

    Bezprawie w imię prawa.Działalność tych firm, sklepów, nie polskich zresztą jest karygodna.Ograniczają wolność na każdym kroku, a PIS gdzie jest w takich sytuacjach.Ograniczą sukcesywnie wolność wszystkich obywateli, a niezaszczepionych zamkną w ,,gettach''Głosowałem na to,,dziadostwo'' ,ale byłem głupi, ale uczymy się na błędach.Nie ma polityki państwa, ale polityka najbogatszych.CO DALEJ?

  • Anna 09.07.2021

    Apcoa parking pod lidlem w Starachowicach uważajcie polują na zapominalskich bez biletu

  • Dana 30.06.2021

    To prawda, nawet osoby, które mają aplikację tej firmy dostają mandat. Faktycznie brak informacji

  • eeeee 19.06.2021

    bojkot sklepów które tak postępują - to jedyna metoda.

  • Słavo 16.06.2021

    jedno pytanie do poprzedników piszących tu komentarze - czy ktoś zapłacił reagując na otzrymane wezwania do zapłaty ?

  • Adam 08.06.2021

    Lidl w Namysłowie takie same praktyki. Radzę omijać.

  • Masakra 21.05.2021

    Zlodzieje jak firma atpark wykupują sobie parkingi pod sklepami i potem jak hieny polują na klientów sklepu , którzy zapomną pobrać bilet , albo do głowy nawet im nie przyjdzie że parking nie jest sklepowy. Co gorsza ci klienci mają paragon z zakupów ,ale złodziejską firmę to nie obchodzi .A z reguły teren złodziejskiego parkingu nie jest przecież odgrodzony od sklepu. Czyli w tych złodziejskich czasach chyba będzie trzeba najpierw status sklepu, parkingu i drogi dojazdowej sprawdzić ,bo mogą złodzieje mandaty na lewo i prawo dawać !!!

  • T 18.05.2021

    Równie dobrze można wystawić mandat na kwotę 1000 zł....netto to dziadowska firma

  • Endriu 18.05.2021

    Dziś straciłem 95,00 ale Netto straciło przez to o wiele, wiele więcej. A zostawiałem miesięcznie dość dużo kasy.

  • oszukana 04.04.2021

    To wyłudzenie, firma APCOA wprowadza ludzi w błąd celowo wpisując na tablicach "2 pierwsze godziny parkowania bezpłatne" ,wyłudza także dane osobowe jak mail i telefon by móc używać ich w celach marketingowych , niemożliwe jest złożenie reklamacji bez podania telefonu i adresu email. W regulaminie Praktyki Prywatności jest klauzaula opłaty 50 zł jesli częściej niż raz na pół roku własciciel danych chciałby je zobaczyć. Czy UOKiK zrobi z nimi porzadek???

  • maximus 02.04.2021

    U nas także złodzieje z netto skumali się ze swoimi szwagierkami aby okradać swoich klientów. Za lukali z Lidl, czy biedronka. Ale w netto nie tylko oni tam kombinują. Bo na tym także próbują zarobić sprzedawcy na kasach. Celowo ruszają się jak muchy w smole aby klient się nie wyrobił, a jego koleżka wyskoczył z krzaków i zgarnoł swoją prowizję. Takie sklepy omijać z daleka. Dobry sklep nie dość że ma tanio nie zdziera z resztki swoich klientów, to jeszcze zapewnia parking i dobry towar. Dać se spokój z takimi sklepami, lepiej podjechać kawałek, zrobić spokojnie zakupy, a nie biegać brać co popadnie, nie czytać etykiet, spiesząc się bo jeszcze trzeba stać w kilometrowych kolejkach, bo się nie wyrobi w czasie i przyfasolą mandat.

  • wikilis 02.04.2021

    Bardzo dziękuję Netto. Dopóki tam zdzierają klientów na parkomacie a nie zachęcają do zakupów konkurując na cenach i jakości produktów, to niech spadają. Kolejny nic nie warty sklep trafia na listę omijanych. Wcześniej była biedronka, teraz netto, ludzie trochę godności i nire kupujcie w sklepach co patrzą jak okraść swojego klienta. Lepiej pojechać troszkę dalej do sklepu co zapewnia parking bezpłatnie, stara sie aby klient miał wygodnie. A takie złodziejskie sklepy pozostawić dla Ziutków z rowerkami co szukają taniego wina i emerytów co idą na spacerek pieszo kupić jedną bułeczkę. To nie sklep dla rodzin co potrzebują normalnych zakupów i jadą tam samochodem. A marka produktów tam nie powala, więc można wybrać dyskont trochę dalej i zrobić normalnie zakupy, zaparkować na darmowym parkingu.

  • wikilis 02.04.2021

    Bardzo dziękuję Netto. Dopóki tam zdzierają klientów na parkomacie a nie zachęcają do zakupów konkurując na cenach i jakości produktów, to niech spadają. Kolejny nic nie warty sklep trafia na listę omijanych. Wcześniej była biedronka, teraz netto, ludzie trochę godności i nire kupujcie w sklepach co patrzą jak okraść swojego klienta. Lepiej pojechać troszkę dalej do sklepu co zapewnia parking bezpłatnie, stara sie aby klient miał wygodnie. A takie złodziejskie sklepy pozostawić dla Ziutków z rowerkami co szukają taniego wina i emerytów co idą na spacerek pieszo kupić jedną bułeczkę. To nie sklep dla rodzin co potrzebują normalnych zakupów i jadą tam samochodem. A marka produktów tam nie powala, więc można wybrać dyskont trochę dalej i zrobić normalnie zakupy, zaparkować na darmowym parkingu.

  • Renata 31.03.2021

    Witam, dziś po 14 minutach w Netto zastałam za wycieraczka mandat 95 zł.
    Wszędzie głośno o pandemii, obostrzeniach, dezynfekcji itp... A jak to się ma do parkometrów pod dyskontami? Nikt niczego nie dezynfekuje, nie ma jednorazowych rękawiczek ani płynu dezynfekującego pod urządzeniem. Kto tego pilnuje??!! Przecież panuje pandemia... Czy ktoś na to zwrócił uwagę? Obserwowałam dziś i nie tylko bo byłam ciekawa czy ktoś dba o nas klientow... Niestety, wchodzi kilkanaście osób z czego kilka bilet pobiera ale ani razu nikt nie podszedł do parkometru żeby przetrzeć przyciski... Ale mandaty dalej się sypia. Czy sanepid albo jakaś inna instytucja się tym zainteresuje???

  • Sfrustrowany 23.03.2021

    Minął rok od czasu kiedy UOKiK zaczął badać sprawę w 02.2020.
    Czy coś się zmieniło? Nic.
    Proceder trwa dalej.

  • Sfrustrowany 23.03.2021

    Minął rok od czasu kiedy UOKiK zaczął badać sprawę w 02.2020.
    Czy coś się zmieniło? Nic.
    Proceder trwa dalej.

  • bozena 09.03.2021

    pan który zostawił wezwanie za szybą widział że idę z zakupami z lidla i tak je zostawił nie miało dla niego tłumaczenie że zakupy trwały niespełna 20 minut

  • RR 24.02.2021

    Sklep netto poznań ul Brzechwy, czają się w krzakach . Kancelaria prawna więc im nie odpuszczę.

  • Joanna 24.02.2021

    Mnie tez to spotkalo przed sklepem netto w Gryficach. Nie wiedzialam i nie zauwazylam zadnych informacji i 95 zlotych dostalam. Dopoki zyje moja noga w tym sklepie nie stanie

  • Joanna 24.02.2021

    Mnie tez to spotkalo przed sklepem netto w Gryficach. Nie wiedzialam i nie zauwazylam zadnych informacji i 95 zlotych dostalam. Dopoki zyje moja noga w tym sklepie nie stanie

  • olo 17.02.2021

    Mało inteligentny sposób na łatwe pieniądze! Dziś spotkało mnie to przy LIDLu. Parkomacik maleńki, trochę mało widoczny. Cena "biletu" 10 zł !!! I to monetami. Sklep ukręcił na siebie bicza. Wyraźnie mniej klientów !

  • 123 26.05.2020

    ciekawi mnie czy Lidl udostępnia nagrania z monitoringu swojego sklepu dla celów TD System. Ciekawe.

  • T. 23.03.2020

    spotkała mnie taka sytuacja niczym odebrałem bilet i wróciłem go położyć za szybą
    miałem już liścik za 90 zł i nic nie można było zrobić nawet reklamując UOKiK powinien robić porządek z takimi firmami jak td system raz szlaban otwarty raz zamknięty ewidentne robienie z ludzi swojego biznesu bezprawie

  • D. 22.03.2020

    Chamstwo

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.