30.01.2017/12:29

Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów.

Prym wiodą konsumenci z Chin i Indii. Odpowiednio 84 i 81 proc. z nich przyznaje, że urządzenia mobilne są dla nich najważniejszymi narzędziami zakupów. Europa, ze wskaźnikiem na poziomie 28 proc., pozostaje w tyle za wymienionymi krajami. Jej wskaźnik jest zbliżony do globalnej średniej wynoszącej 41 proc. (niemal tyle samo jest np. w Wielkiej Brytanii).

Trend rozwija się stale rok do roku. Wraz ze wzrostem jakości łączności 3G i 4G na całym świecie prognozujemy, iż urządzenia mobilne będą stawały się coraz to bardziej niezbędnymi narzędziami do zakupów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.