18.08.2014/09:55

Velvet Care zapowiada dalsze inwestycje w nowe kategorie i marki własne

Velvet Care zapowiada intensywny rozwój w markach własnych w Polsce i za granicą, wejście w nowe kategorie produktowe oraz dalsze budowanie pozycji marek Velvet i Veltie – podają „Wiadomości Kosmetyczne”. 1 sierpnia firma świętowała 1 rok działalności Velvet Care – niezależnej spółki z polskim kapitałem, która powstała w wyniku przejęcia przez fundusz inwestycyjny Avallon MBO II, polskiej spółki zarządzanej dotąd przez amerykański koncern Kimberly-Clark.

2014 rok przyniósł dla marce wiele zmian. Wprowadzono nowe opakowania oraz nową ikonę marki Velvet – misia polarnego. Zmienił się system komunikacji marketingowej, firma przeprowadziła intensywną ogólnopolską kampanię reklamową w mediach oraz w sklepach. Zmieniły się też standardy produkcji. Poprzedziły je inwestycje w fabryce w Kluczach. W drugiej połowie 2013 r. zmodernizowany został park maszynowy, zwiększono moce produkcyjne, co umożliwiło produkcję marek własnych dla detalistów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.