08.05.2014/12:20

VISA promuje karty VISA Business

Rozpoczęła się kampania Visa przedstawiająca zalety korzystania z firmowych kart Visa Business.

Realizowana pod hasłem „Biznes prowadzi się lepiej. Visa” akcja podkreśla, że przedsiębiorcy posługujący się kartą Visa Business mają m.in. możliwość lepszego kontrolowania finansów firmy poprzez oddzielenie wydatków prywatnych od służbowych, łatwiej śledzą historię transakcji i wydatków, a same rozliczenia są wygodniejsze. Akcja, która potrwa do końca czerwca, obejmuje telewizję, prasę oraz nośniki reklamowe w wybranych sieciach handlowych. Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce informuje, że organizacja chce dotrzeć do tych przedsiębiorców, którzy rzadko posługują się kartami firmowymi. Podkreśla, że liczba płatności kartami, szczególnie Visa Business Debit, stale rośnie. W 2013 roku w Polsce dokonano tymi kartami przeszło 18 mln transakcji o łącznej wartości ponad 3,9 mld zł. Najwięcej (37 proc.) wartości transakcji to wydatki na paliwo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.