06.07.2020/08:05

VMware to szkielet sprawnego e-commerce

Centralizacja IT pozwoliła na zdecydowane zwiększenie wydajności i zagwarantowało zapas zasobów niezbędnych do przeprowadzania zadań. Działy IT zyskały zatem elastyczność i możliwość wdrażania nowych aplikacji, usług dla klientów etc.

Jak zyskuje sprzedaż?

Co zyskała na tym sprzedaż? Przede wszystkim czas i komfort użytkownika. W ostatecznym rozrachunku, to właśnie on liczy się najbardziej. Procesy przebiegają szybciej i sprawniej, łatwiej jest raportować i zarządzać setkami transakcji. Ostatecznie pozwala to na lepszą obsługę klienta i dalsze rozbudowywanie infrastruktury w kierunku handlu 4.0.

W erze smartfonów i rozwoju m-commerce (mobile commerce) opartej na urządzeniach przenośnych szybkość pracy infrastruktury IT stojącej za witryną sklepu internetowego gra kluczową rolę. W walce o klienta i jego uznanie dla „usability” naszego sklepu decydują sekundy. Jeżeli w odpowiednim momencie nie zdecyduje się, aby potraktować e-commerce na poważnie, to zostanie się w tyle i przegra z konkurencją, która postawi na skuteczne rozwiązania infrastrukturalne i dzięki nim zaoferuje klientowi lepszą jakość obsługi.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.