25.02.2020/12:31

W branży mięsnej liczy się logistyka

Obsługa klienta, w tym logistyka, to dziś podstawowe narzędzie walki konkurencyjnej. Ograniczone możliwości technologiczne w produkcji mięsa i stale rosnące wymogi klientów wyznaczają w logistyce podstawowe zadania dla utrzymania lub pozyskania nowych kontrahentów. Najważniejsze elementy decydujące o jakości serwisu to terminowość dostaw, wsparcie klienta w obrocie opakowaniami zwrotnymi, skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów reklamacyjnych oraz elastyczność.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.