07.11.2018 / 11:52
StoryEditor

W Czarny Piątek e-sklepy notują nawet 7-krotny wzrost sprzedaży

(fot. Pixabay CC0)
Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Czarny Piątek. Ten jeden dzień umożliwia przedsiębiorcom nawet kilkukrotne zwielokrotnienie obrotu. Aby jednak do koszyków potencjalnych klientów trafiło jak najwięcej produktów, warto odpowiednio przygotować swój e-sklep.

Polskie sklepy internetowe odnotowały w ubiegłym roku w Czarny Piątek przeciętnie ok. 30 proc. większy ruch i siedmiokrotnie więcej transakcji niż w inny, zwykły piątek. Skoro j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 14:40
StoryEditor
Tchibo uruchomiło pierwszy sklep w nowym formacie i zapowiedziało kolejne. Czym będzie wyróżniał się nowy koncept?
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)fot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza placówka w nowej odsłonie została uruchomiona w poznańskim Centrum King Cross Marcelin.

Jak podaje Tchibo, wdrożenie nowego formatu ma być "powrotem do korzeni". Oznacza to, że koncept będzie skoncentrowany wokół szeroko rozumianej kultury picia kawy.

Tchibo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 18:23
StoryEditor
Wkrótce wygasa kadencja Rzecznika MŚP. Pojawiła się pierwsza, nieoficjalna lista nazwisk jego potencjalnego następcy
Adam Abramowicz, rzecznik MŚP (fot. mat. prasowe)
Kadencja Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – od sześciu lat jest nim nominat rządu PIS Adam Abramowicz – wygasa w połowie czerwca. Następcę wskaże premier Donald Tusk. Na krążącej w przestrzeni medialnej liście kandydatów znajdują się dwa nazwiska.

Adam Abramowicz, pierwszy Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, który dla objęcia tego stanowiska zrezygnował z mandatu do Sejmu, pełni swój urząd przez 6-letnią kaden...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 23:35