21.01.2019/23:10

W handlu spożywczym szybka cyfryzacja relacji klient-marka jest dużym wyzwaniem

W 2018 roku branża handlu spożywczego spadła w Polsce na siódmą pozycję w zestawieniu przygotowanym przez firmę KPMG. W badaniu branża nie została oceniona najlepiej w ramach tzw. Sześciu Filarów Customer Experience (Empatia, Personalizacja, Czas i wysiłek, Rozwiązywanie problemów, Oczekiwania, Wiarygodność). Efektem jest mniej marek z tej branży (tylko 4 z 16 objętych badaniem) na liście TOP 100 Marek.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.