17.05.2017/15:00
W kwietniu sprzedaż w sklepach małoformatowych spadła rdr o 5,7 proc.
W kwietniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych wyniosła niemal tyle samo, co w marcu br. Jednak w ujęciu rok do roku odnotowano jednak spadek o 5,7 proc. - wynika z danych CMR.
- W ubiegłym miesiącu klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych średnio 13,66 zł, czyli o 6,2 proc. więcej niż w marcu br. i aż o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem – podaje Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.
W metodologii stosowanej przez CMR kategoria sklepów małoformatowych obejmuje: małe sklepy spożywcze (powierzchnia do 40 mkw.), średnie sklepy spożywcze (41-100 mkw.), duże sklepy spożywcze (101-300 mkw.) oraz specjalistyczne sklepy alkoholowe.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
2