17.05.2017/15:00

W kwietniu sprzedaż w sklepach małoformatowych spadła rdr o 5,7 proc.

W kwietniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych wyniosła niemal tyle samo, co w marcu br. Jednak w ujęciu rok do roku odnotowano jednak spadek o 5,7 proc. - wynika z danych CMR.

- W ubiegłym miesiącu klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych średnio 13,66 zł, czyli o 6,2 proc. więcej niż w marcu br. i aż o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem – podaje Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

W metodologii stosowanej przez CMR kategoria sklepów małoformatowych obejmuje: małe sklepy spożywcze (powierzchnia do 40 mkw.), średnie sklepy spożywcze (41-100 mkw.), duże sklepy spożywcze (101-300 mkw.) oraz specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.