Intermarche i Bricomarche w Polsce zwiększyły sprzedaż o 11,3 proc. Sieć kontynuuje projekty cyfrowe i program przebudowy sklepów
W zeszłym roku Grupa Muszkieterów, zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców pod szyldami sieci Intermarché i Bricomarché, osiągnęła w Polsce sprzedaż w wysokości prawie 1,7 mld euro, co oznacza wzrost o 11,3 proc. Uwzględniając sprzedaż paliw, obroty wzrosły o 13,9 proc. do 1,9 mld euro.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
29.03.2022
Ta jasne, jeśli jest tak dobrze to dlaczego żaden nowy franczyzobiorca do Was się nie przyłącza? Spółka SCA PR (spółka zakupowa Intermarche) jest cały czas pod wodą, z dużą strata bilansową. Tak po prawdzie to nigdy Intermarche w Polsce nie było rentowne. Przez całą historię "matka" Francja dotowała i dotuje ten polski biznes.
7