14.02.2014/10:12

Walentynki, święto handlowców

81 proc. respondentów uważa, że walentynki są bardziej okazją do zwiększenia sprzedaży producentów i handlowców, niż świętem łączącym ludzi – wynika z badań instytutu GfK Polonia.

Respondenci są zgodni co do tego, że walentynki nie mają korzeni religijnych. Uważa tak 75 proc. badanych. Pomimo dostrzegania marketingowego wymiaru walentynek, większość Polaków będzie obchodzić dzień zakochanych, a chęć do obdarowania ukochanej osoby jest tym większa, im krótszy staż związku. Wyniki badania wskazują, iż zamiar podarowania bliskiej osobie tzw. walentynki (kwiatka, listu, upominku, itp.) mają przede wszystkim osoby będące w wolnych związkach (74 proc.). W związkach małżeńskich odsetek ten spada do 53 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.