Walmart nawiązuje współpracę z platformą Shopify, by rozszerzyć ofertę niezależnych dostawców
Amerykański detalista ogłosił, że w ramach partnerstwa z platformą e-commerce Shopify udostępni własny sklep online Walmart.com ok. 1,2 tys. niezależnym detalistom, korzystającym obecnie z usług serwisu Shopify. Dzięki temu Walmart ma nadzieję przyspieszyć wzrost sprzedaży na swojej platformie marketplace.
– Ta integracja umożliwi autoryzowanym sprzedawcom z platformy Shopify łatwe zamieszczenie swojej oferty w serwisie Walmart.com, dzięki czemu nasi klienci zyskają dostęp do szerszego asortymentu. Będziemy się koncentrować na małych i średnich firmach amerykańskich, których oferta asortymentowa jest komplementarna do naszej – wyjaśnił Jeff Clementz, wiceprezydent platformy Walmart Marketplace.
– Rozwój oferty firm trzecich na naszej platformie traktujemy jako strategiczny priorytet – dodał.
W ostatnim kwartale sprzedaż online Walmarta skoczyła niemal o trzy czwarte. Szybciej rosła przy tym sprzedaż firm trzecich od sprzedaży produktów kupowanych przez Walmarta bezpośrednio u wytwórców.
12