08.11.2016/11:58

Wiceprezes Piotra i Pawła na Kongresie Słodycze 2016: Udaje nam się wyprzedzać trendy

Mamy to szczęście, że naszej sieci zazwyczaj udaje się wyprzedzać trendy konsumenckie. Z drugiej strony stanowi to również wyzwanie - powiedział na Kongresie Słodycze 2016 Maciej Stoiński, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.