Wiceprezes Piotra i Pawła na Kongresie Słodycze 2016: Udaje nam się wyprzedzać trendy
Mamy to szczęście, że naszej sieci zazwyczaj udaje się wyprzedzać trendy konsumenckie. Z drugiej strony stanowi to również wyzwanie - powiedział na Kongresie Słodycze 2016 Maciej Stoiński, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.
W trakcie debaty „Rynek słodyczy i przekąsek 2025 – szanse i wyzwania” Maciej Stoiński podkreślał, że jego sieć wciąż szuka asortymentu, który będzie w pełni zaspokajał aktualne potrzeby klientów. - Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju nowości i innowacje – zaznaczył wiceprezes Piotra i Pawła.
- Nasza półka ze słodyczami składa się z bardzo wielu asortymentów. W ostatnim czasie szczególnie wyraźnie rośnie sprzedaż słodyczy „bez”, czyli produktów pozbawionych glutenu, cukru itp. Nieco mniejsze znacznie ma w naszych sklepach trend „bio” – dodał.
Wiceprezes Piotra i Pawła zwrócił też uwagę na rosnącą popularność produktów z kategorii „active”, czyli przede wszystkim dla osób uprawiających sport. - Ten trend wyraźnie widać w kategorii słodyczy, zwłaszcza w odniesieniu do rynku batonów – zauważył Stoiński.