24.07.2014/14:15

Więcej ekologicznych i lokalnych produktów w Carrefourze

Sieć Carrefour startuje z kampanią „Z miłości do Zdrowia”.

Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnych oraz dla diabetyków czy wyselekcjonowanych produktów „Jakość Carrefour”, sieć organizować będzie akcje edukacyjne dla konsumentów. Celem kampanii jest podniesienie świadomości na temat zasad zdrowego odżywiania. Obecnie oferta produktów ekologicznych dostępnych w Carrefour liczy ponad 300 pozycji asortymentowych, ale po pomyślnym zakończeniu testów w Warszawie i Krakowie, gdzie asortyment poszerzono do 560 indeksów, rozwiązanie to będzie wdrażane w kolejnych hipermarketach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.