27.10.2020/14:32

Więcej produktów marki własnej w Polskiej Grupie Supermarketów

Do liczących  już  ponad 400  kategorii  produktów  marek własnych  w najbliższych   dniach   dołączą   kolejne   –   zapowiada   Polska   Grupa Supermarketów. Wzmocnienie oferty brandów wpisuje  się  w  strategię Grupy oraz  wiąże się bezpośrednio z uruchomieniem nowego centrum logistycznego. 

Od ponad trzech lat Polska Grupa Supermarketów sukcesywnie rozwija linie marek własnych, mających z jednej strony zapewnić przewagę konkurencyjną firmy, a zdrugiej zacieśnić współpracę między polskimi producentami, dystrybutorami oraz detalistami sektora spożywczego.

W   tym   roku   do   oferty   sklepów   zrzeszonych   w   PGS   dołączyły   m.in.   produkty alkoholowe – będące hitem sprzedażowym piwa marki BRNX oraz wina z hiszpańskiej winnicy -   Dispensa   Del   Maniero.   Jak   zapowiadają przedstawiciele   Grupy,   w najbliższych   miesiącach   planowane  są  kolejne premiery: rozszerzona zostanie kategoria słonych przekąsek o chipsy ziemniaczane, a także zadebiutuje pieczywo oprzedłużonej trwałości.

Z początkiem 2021 roku marka O... Dobre. Pewne. Twoje! wzbogaci się o kategorię soków   i   napojów   owocowych,   natomiast   na   wiosnę   zaplanowano   10   kolejnych produktów w kategorii lodów. Rozszerzona zostanie również oferta mrożonek.

Wraz   z   dalszym   rozwojem   private   labels   przedstawiciele   Polskiej   Grupy Supermarketów   liczą   na   nawiązanie   kolejnych   relacji   biznesowych   z   lokalnymi producentami   i dostawcami.   Poszerzenie   w   najbliższym   półroczu   oferty   marek własnych   do   600   indeksów   możliwe   będzie   m.in.   dzięki   wzmocnieniu   kanału dystrybucji.  Już w styczniu pod Warszawą zostanie uruchomiony nowy magazyn centralny, za sprawą czego przeorganizowany zostanie również system logistyczny, pozwalający teraz na codzienne dostawy do zrzeszonych sklepów. 

Poza wspomnianymi wcześniej premierami, PGS chce wprowadzić do swoich sklepów nowe   produkty   kulinarne   (w   tym   kostki   rosołowe,   przyprawy   w   płynie,   zupki błyskawiczne oraz poszerzyć linię dań gotowych) sygnowane logiem O... Dobre.Pewne. Twoje. Grupa nie wyklucza zaprezentowania kolejnych konserw mięsnych i rybnych, jak również wzmocnienia oferty marki produktów ekologicznych – WłączBIO.

- Naszym priorytetem na najbliższe miesiące jest poszerzenie oferty marek własnych, która wpisze się w bieżące oczekiwania naszych klientów. W ostatnich tygodniach rozszerzyliśmy współpracę o kolejnych lokalnych producentów i dostawców, jednak wzwiązku  z  dynamicznym  rozwojem  trzech  naszych   głównych  marek   zamierzamy zaprosić  do  rozmów  kolejnych  potencjalnych   partnerów –  mówi  Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także