06.02.2017/10:09

Jeronimo Martins chce budować więź emocjonalną z klientami. Firma rusza z akcją „Niech Twój stół stanie się lepszym miejscem”

Portugalska sieć Pingo Doce, zarządzana przez właściciela Biedronki Jeronimo Martins, uruchomiła z początkiem lutego kampanię promocyjną pod hasłem „Niech Twój stół stanie się lepszym miejscem” (Faça da mesa um local melhor). Promowane będą dania gotowe z oferty sieci. Obecnie Pingo Doce sprzedaje 2 mln takich dań miesięcznie.

Jak informuje serwis hipersuper.pt celem nowej kampanii jest wzmocnienie więzi emocjonalnej z klientami. W ramach akcji prezentowane będą cztery klipy video, koncentrujące się na chwilach spędzanych przy stole i odzwierciedlające cztery różne rzeczywistości rodzin portugalskich: matki pracujące do późna, dzieci z niepełnych rodzin, walka z dziecięcą otyłością czy podział zadań w małżeństwie – to motywy prezentowane w kampanii.

Kampania koncentruje się na daniach gotowych z oferty Pingo Doce. W ubiegłym roku zmienione zostały receptury 29 dań marki Pingo Doce – zredukowano w nich zawartość soli, cukru i tłuszczów. Rozpoczęta kampania ma promować przekaz, że w Pingo Doce można liczyć na “jakość z gwarancją niskiej ceny”.

Jest prawdopodobne, że w nieodległej przyszłości tego typu kampanie będą się pojawiać także w polskich Biedronkach.

Pingo Doce prowadzi w Portugalii 413 placówek w 291 miejscowościach. Średnia dzienna liczba klientów to 670 tys. 77% rodzin portugalskich odwiedziło sklepy sieci we ubiegłym roku. W ciągu 9 miesięcy ub. r. sieć odnotowała przychody w wysokości ok. 2,6 mld euro, co stanowiło ok. 24,5% globalnej sprzedaży grupy JM.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.